ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
دیروز امروز فردا
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, توسط سونیا |

 

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج دو پیمانه مى معرفتیم
::
::
سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره
::

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست
ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند
::
::
سلام ای بی وفا ای بی مروت
سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفایی
وگرنه ما که عاشقیم بی مروت !
::
::
وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی
یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن
بی معرفت
::
::
هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم !
::
::
به خیال کدامین آرزو، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی معرفت
::
::
از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم
معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !
::
::
یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:
این بی معرفت دنیای منه !
::
::
از زشتی کردار تو هم خسته شدم
بی معرفتی دیده و بشکسته شدم
پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی
بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم . . .
::

صبرت که تمام شد ، نرو
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . .
::
::
خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق
رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛
پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.
::
::
دوستی این نیست
بی معرفتی سنگدلی نامردی
دوستی این نیست
این نیست که دیرآمدی و زود روی
::
::
درویشی را دیدم شتابان مى دوید گفتم درویش، کجا؟
گفت مراسم عزا ، گفتم مگه کی مرده؟ آهی کشید و گفت : معرفت و وفا
::
::
عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت
مخلصتیم با معرفت
::
::
بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم
نه برای همراهی با من
بلکه فقط برای اینکه خیس نشی
بارون که بند اومد ، رفتی که رفتی . . .
::
::
در مرام ما نباشد جز وفاداری به دوست
جان دهم بهر رفیقی که وفاداری از اوست
::
::
اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه
ولی معرفتشون دائمیه . . .
::
::
۳ توصیه برای بی معرفت ها:
۱
۲
۳
دنبال چی میگردی تو که دنیای معرفتی !
::
::
آنقدر مرا از رفتنت نترسان… قرار نیست همیشه بمانیم !
روزی همه رفتنی اند… ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه !
::
::
به سلامتی دوستای بی معرفت
که اگه نبودن نمی شد قدر دوستای با معرفت رو دونست . . .
::
::
بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی
چون بی معرفت ها که آدم نیستند . . .
::
::
میگن آخرمعرفت اون قدر دوره که عمر آدم کفاف نمیده که بهش برسه
اما یه اس ام اس فرستادم برای اونی که آخرجاده معرفت ایستاده
::
::
یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:
این بی معرفت دنیای منه !
::
::
مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود
معرفت که نداشته باشی ، نامردی . . .
::

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم . . .
::
::
تست معرفت: اگه دوستم داری یه اس ام اس بفرست
اگه عاشقمی زنگ بزن
اگه برات مهم نیستم هیچ کاری نکن
جواب بده !
::
::
::
علم بهتر است یا ثروت؟
باور کنید هیچکدام
فقط ذره ای معرفت !
::
::
به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم
معرفت گنجینه ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد !
::
::
با معرفت
خوشگل
خوش تیپ
خوش اخلاق …
چقدر از خودم تعریف کردم
یه کم تو از خودت بگو !
::
::
ای دوست قبولم کن و جانم بستان
مستم کن و از هر دو جهانم بستان
با هر چه دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن و آنم بستان
::
::
معدن التقوی قلوب العارفین / قول پیغمبر بود این نکته بین
بهر تقوی معرفت باشد ضرور / تامگر صورت پذیرد راستین . . .
::
::
رفیق بی معرفت را کمتر از دشمن نمی دانم
شوم قربان آن دشمن که بویی از معرفت دارد . . .
::
::
رفاقت معرفت نمیاره… این معرفتِ که رفاقت میاره . . .
::
::
ناب اختری درافشان از آسمان برفت
گویی که جان جهان، از جهان برفت
خورشید معرفت، غروب در باختر نمود
شمس ولاء در پس ابر نهان برفت . . .
::
::
چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟
::
::
یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی !
::
::
معرفت جاه و مقام نیست به هر کس ندهند
معرفت راه و مرامیست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائیست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقیست به نا رس ندهند . . .
::
::
تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام
این هم رسم توست ، دوستی بی کلام
ندیدم کسی ، هیچ مانند تو
یک روز خوب ، یک روز بد … بی مرام . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.